Regulamin
I. Postanowienia ogólne
-
Sklep internetowy prowadzony jest przez firmę Galeria Freta 22 Anna Leszczyńska-Lewandowska z siedzibą w Warszawie przy ul. Freta20/24, posiadającą numer identyfikacji podatkowej NIP 5251011570 oraz Regon 012544191, email: info@galeriafreta22.pl, tel. 22 6359360
-
Zamawiającym (zwanym również Klientem) może być pełnoletnia osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która po prawidłowym przejściu procedury rejestracyjnej w serwisie uzyskała dostęp do usług oferowanych przez Galerię Freta22.
-
Złożenie zamówienia w sklepie internetowym Galeria Freta 22 oznacza akceptację przez Klienta zasad sprzedaży wynikających z niniejszego Regulaminu oraz zobowiązuje go do ich przestrzegania.
-
Towary dostępne w sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych.
-
Artyści zachowują pełnię praw autorskich do sprzedawanego Dzieła, zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. Prawo autorskie i prawa pokrewne (Dz. U. 2006 nr 90 poz. 631 ze zm.).
-
Galeria zastrzega sobie prawo do czasowego, nie dłuższego jednak niż 48 h wyłączenia niektórych funkcjonalności Galerii w celu jego ulepszenia, dodawania usług lub przeprowadzania konserwacji.
-
Galeria nie ponosi odpowiedzialności za błędy popełnione przez Kupującego w formularzu zamówienia lub podczas rejestracji, jeżeli wyłącznie z ich powodu przesyłka nie dotarła do adresata.
-
Galeria zastrzega sobie prawo do zmiany cen oraz wycofania poszczególnych Dzieł prezentowanych na stronie Galerii. Zmiana cen lub wycofanie Dzieła nie dotyczy zamówień przyjętych do realizacji.
-
Galeria może odmówić Klientowi Sprzedaży Dzieła, jeżeli:
-
nie dysponuje już Dziełem,
-
Klient nie dostarczy prawidłowych danych adresowych umożliwiających skuteczne doręczenie Dzieła w tym adresu e-mail i nr telefonu
-
Klient we wskazanym czasie nie uiści opłaty z tytułu zakupu Dzieła w należytej wysokości.
-
-
Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. klient składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego towaru. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia przez Sprzedawcę przyjęcia Zamówienia do realizacji.
-
Galeria zobowiązuje się do zachowania tajemnicy w zakresie przekazanych danych adresowych Klienta, które wykorzystywane będą wyłącznie w celu realizacji Zamówień oraz Sprzedaży.
II. Płatności
-
Ceny dzieł znajdujące się na stronie internetowej Galerii Freta22 podane są w złotych polskich, i są cenami brutto Nie uwzględniają kosztów dostawy i ubezpieczenia jej w czasie przewozu. Dla klientów spoza granic Polski ceny Dzieł przeliczane są wg aktualnego kursu sprzedaży walut w dniu złożenia zamówienia w banku który prowadzi rachunek firmowy Galerii.
-
Podane ceny nie stanowią oferty w rozumieniu prawa cywilnego.
-
Na życzenie Klienta wystawiana jest faktura VAT marża. Prośba o wystawienie faktury musi być zgłoszona przed akceptacją zamówienia przez Galerię Freta22.W tym celu w formularzu zamówienia należy podać dane niezbędnie do wystawienia faktury VAT marża. Ewentualne błędy w danych zawartych w fakturze VAT należy zgłosić w ciągu 7 dni od daty otrzymania faktury pod rygorem nieuwzględnienia reklamacji.
-
Zamawiający może dokonać płatności w następujący sposób:
-
w sklepie stacjonarnym przy ul. Freta 20/24, Warszawa (gotówką i kartą płatniczą) przy zamówieniu przez email, telefonicznie lub stacjonarnie,
-
przelewem na konto bankowe przy zamówieniu przez email lub telefonicznie, dane do przelewu: Galeria Freta, Anna Leszczyńska-Lewandowska Freta 20/24, 00-227 Warszawa, nr konta: PL83 1160 2202 0000 0005 5579 7476 1160
- online z pomoca bramki płatniczej dostępnej na stronie Sklepu przy zakupie przez strone fretaart.pl
-
-
Płatność dochodzi do skutku w momencie uznania jej na rachunku bankowym Galerii Freta22.
-
Wpłacając pieniądze Klient jest zobowiązany do podania w polu „Tytuł przelewu” Tytuł Dzieła i jego Autora w przypadku przelewów na konto.
-
W przypadku wyboru przelewu bankowego na konto Galerii Klient powinien powiadomić o tym fakcie obsługę Galerii Freta22 pod numerem telefonu 22 6359360.
III. Składanie zamówień
- Zamówienie można dokonać przez sklep internetowy, podając wszystkie wymagane dane lub telefonicznie lub na adres email: info@galeriafreta22.pl.
-
Wygląd Dzieł opublikowanych na stronie sklep internetowygaleriafreta22.pl.może w niewielkim stopniu różnić się od rzeczywistego ze względu na specyfikę przekazu informatycznego. Klient zobowiązuje się do zgłoszenia wszelkich wątpliwości związanych z wyglądem Dzieła przed potwierdzeniem oferty przez Galerię. Galeria nie ponosi odpowiedzialności za powyżej opisane różnice po potwierdzeniu oferty przez Klienta.
-
Do przesyłki zawierającej towar dołączone zostaną; paragon lub faktura VAT marża.
-
Galeria Freta22 informuje, że dane osobowe podane przez Klienta służyć będą realizacji zamówienia i nie będą nikomu udostępnione, z wyjątkiem wypadków obowiązkowego udzielania informacji określonych w przepisach ustaw oraz gdy Zamawiający wyrazi na to zgodę. Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz.U. 2016 r. poz. 622 z później zm.), Zamawiający ma prawo wglądu do swoich danych oraz prawo ich poprawiania.
-
Złożenie oferty przez Klienta jest każdorazowo potwierdzane przez Galerię Freta22 w ciągu 48 godzin od otrzymania informacji o złożeniu oferty przez Zamawiającego. Potwierdzenie to nie stanowi oświadczenia woli Galerii Freta22 w przedmiocie przyjęcia oferty Zamawiającego i ma wyłącznie charakter informacyjny.
-
Galeria Freta22 zastrzega sobie prawo do zmiany cen oraz wycofania poszczególnych Dzieł prezentowanych na stronie Galerii. Zmiana cen lub wycofanie Dzieła nie dotyczy zamówień przyjętych do realizacji.
-
Galeria Freta22 nie ponosi odpowiedzialności za podanie przez Zamawiającego nieprawidłowych danych.
IV. Realizacja zamówienia
-
Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że wybrany obiekt jest dostępny w magazynie sklepu.
-
Sklep zastrzega sobie prawo odmowy zrealizowania zamówienia w każdym etapie jego realizacji w wyjątkowych przypadkach, jak np. z powodu ważnych przyczyn ekonomicznych lub logistycznych. W szczególności dotyczy to przypadku, w którym na skutek pomyłki lub usterki technicznej wystąpiłaby niezgodność ceny lub danych prezentowanego obiektu z rzeczywistością. Klient o takim przypadku jest zawsze uprzednio informowany przez Galerię.
-
Zamówiony towar dostarczany jest do miejsca wskazanego przez Klienta na jego odpowiedzialność i koszt. Warunki i możliwość wysyłania prac są uzgadniane indywidualnie z Klientem (koszt wysyłki jest ustalany indywidualnie).
-
Galeria Freta22 dostarcza zamówione Dzieło paczką pocztowa lub przesyłką listową za pośrednictwem Poczty Polskiej lub przesyłkami kurierskimi. Istnieje możliwość odbioru osobistego Dzieła przez zamawiającego w galerii Freta22 w Warszawie ul. Freta 20/24.
-
Czas realizacji zamówienia jest ustalany z Klientem indywidualnie drogą mailową. Galeria dołoży wszelkich starań, aby zamówione Dzieła dotarły do Klienta w idealnym stanie i w umówionym terminie. Termin dostawy liczony jest od daty zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym Galerii. Galeria dołoży wszelkich starań aby czas realizacji zamówienia był jak najkrótszy i nie dłuższy niż 14 dni roboczych.
-
Zamówienia realizowane są na terytorium Polski. Istnieje także możliwość przesłania Dzieła za granicę. W takim przypadku warunki sprzedaży i przesłania Dzieła za granicę są każdorazowo uzgadniane indywidualnie z Klientem.
-
Nie wysyłamy Dzieł sztuki kurierem, gdy wartość w złotych polskich jest wyższa niż 1000 USD (stosując kurs dolara amerykańskiego).
-
W razie braku możliwości zrealizowania dostawy w terminach określonych powyżej, Galeria Freta22 skontaktuje się niezwłocznie z Klientem, informując o przewidywanym terminie realizacji zamówienia.
V. Odbiór towaru
-
Odbierając przesyłkę w obecności kuriera, Klient powinien sprawdzić stan zewnętrzny opakowania oraz stan obiektów zawartych w przesyłce.
-
W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń obiektu w chwili jego odbioru, Klient zobowiązany jest do podjęcia następujących czynności:
-
sporządzenia pisemnego protokołu uszkodzenia przesyłki w obecności kuriera lub w inny sposób przyjęty u danego kuriera,
-
złożenia u kuriera reklamacji, postępując zgodnie z ogólnymi warunkami przewozu obowiązującymi u danego przewoźnika, w szczególności w odpowiedniej formie i terminie,
-
poinformowania Galerii Freta22 o zaistniałych okolicznościach telefonicznie lub w formie elektronicznej.
-
-
W przypadku przyjęcia przez Klienta przesyłki bez zastrzeżeń lub niepodjęcia przez Klienta czynności opisanych w punkcie 2 Galeria Freta22 nie ponosi żadnej odpowiedzialności z tytułu uszkodzeń dostarczonych obiektów istniejących w chwili ich wydania.
-
W przypadku nieodebrania przez Klienta przesyłki od kuriera, która następnie została zwrócona przez kuriera do Galerii Freta22, Galeria Freta22 nie odpowiada za uszkodzenie lub zagubienie przesyłki, chyba że jest to następstwem okoliczności, za które ponosi wyłączną odpowiedzialność. W takiej sytuacji Zamawiający zobowiązany jest do zapłaty na rzecz Galerii Freta22 kary umownej w wysokości 4-krotnej wysokości kosztów danej przesyłki w terminie 7 dni od momentu upływu ostatniego dnia, w którym Zamawiający mógł odebrać obiekty od przewoźnika.
V. Odbiór towaru
-
Odbierając przesyłkę w obecności kuriera, Klient powinien sprawdzić stan zewnętrzny opakowania oraz stan obiektów zawartych w przesyłce.
-
W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń obiektu w chwili jego odbioru, Klient zobowiązany jest do podjęcia następujących czynności:
-
sporządzenia pisemnego protokołu uszkodzenia przesyłki w obecności kuriera lub w inny sposób przyjęty u danego kuriera,
-
złożenia u kuriera reklamacji, postępując zgodnie z ogólnymi warunkami przewozu obowiązującymi u danego przewoźnika, w szczególności w odpowiedniej formie i terminie,
-
poinformowania Galerii Freta22 o zaistniałych okolicznościach telefonicznie lub w formie elektronicznej.
-
-
W przypadku przyjęcia przez Klienta przesyłki bez zastrzeżeń lub niepodjęcia przez Klienta czynności opisanych w punkcie 2 Galeria Freta22 nie ponosi żadnej odpowiedzialności z tytułu uszkodzeń dostarczonych obiektów istniejących w chwili ich wydania.
-
W przypadku nieodebrania przez Klienta przesyłki od kuriera, która następnie została zwrócona przez kuriera do Galerii Freta22, Galeria Freta22 nie odpowiada za uszkodzenie lub zagubienie przesyłki, chyba że jest to następstwem okoliczności, za które ponosi wyłączną odpowiedzialność. W takiej sytuacji Zamawiający zobowiązany jest do zapłaty na rzecz Galerii Freta22 kary umownej w wysokości 4-krotnej wysokości kosztów danej przesyłki w terminie 7 dni od momentu upływu ostatniego dnia, w którym Zamawiający mógł odebrać obiekty od przewoźnika.
-
W przypadku wyboru przez Klienta opcji odbioru osobistego i niepodjęcia zakupionych obiektów w terminie 14 dni Galeria Freta22 zastrzega sobie prawo do realizacji wysyłki opłaconych obiektów na koszt klienta.
VI. Odstąpienie od umowy przez konsumenta
-
Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Klient będący Konsumentem, może odstąpić na piśmie od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. W celu złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy Konsument może skorzystać z WZORU formularza odstąpienia załącznik nr 1 i powinien złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy wysyłając w/w wypełnione oświadczenie na adres: Galeria Freta22, 00-227 Warszawa ul. Freta 20/24 oraz dokonać zwrotu towaru do Sklepu.
-
Zwracane towary powinny być zwrócone w stanie niezmienionym. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru i cech.
-
Koszty zwrotu oraz uszkodzenia w czasie transportu powstałe podczas transportu zwracanego lub reklamowanego towaru ponosi Kupujący.
-
Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w przypadkach o którym mowa w art.38 ustawy z dnia 30 maja 2014r o prawach konsumenta w szczególności w odniesieniu do zakupu Dzieła które ze względu na swoją unikatowość i nie powtarzalność występują w jednym egzemplarzu. W takim przypadku zwrot możliwy jest wyłącznie po wcześniejszym pisemnym ustaleniu przed zakupem w terminie 3 dni od dnia otrzymania przesyłki.
-
Galeria Freta22 zwróci Zamawiającemu wpłacone kwoty na poczet zamówionych towarów w terminie 14 dni od momentu zwrotnego przyjęcia przesyłki przez Galerię Freta22 , pod warunkiem, że żadne z Dzieł nie zostanie w żaden sposób zniszczone lub uszkodzone.
VII. Reklamacje
-
Nie stanowią podstawy reklamacji nieznaczne różnice kolorystyczne pomiędzy prezentacją internetową a wyglądem oryginału Dzieła które mogą wynikać z przekazu internetowego lub też z indywidualnego ustawienia koloru monitora Klienta.
-
Klient, w celu realizacji uprawnień wynikających z odpowiedzialności Galerii Freta22 z tytułu niezgodności zawartości przesyłki z umową, powinien złożyć Galerii Freta22 stosowne zawiadomienie oraz skontaktować się z Galerią Freta22 w celu ustalenia szczegółów postępowania reklamacyjnego w najszybszym możliwym terminie.
-
Zawiadomienie o niezgodności zawartości przesyłki z umową powinno zawierać: numer zamówienia, nazwę obiektu, okoliczności uzasadniające reklamację, w tym opis ewentualnej niezgodności (wady), określenie chwili ujawnienia się niezgodności pracy z umową oraz zgodę na przetwarzanie danych osobowych Klienta dla potrzeb postępowania reklamacyjnego.
-
Zgłoszenia reklamacyjne w zakresie odpowiedzialności Galerii Freta22 z tytułu niezgodności towaru z umową należy zgłaszać na adres poczty elektronicznej info@galeriafreta22.pl, pisemnie na adres: ul. Freta 20/24 00-227 Warszawa lub osobiście w wyżej wymienionym lokalu.
-
Koszty poniesione przez Zamawiającego w związku z realizacją reklamacji Galeria Freta22 ponosi jedynie w sytuacji potwierdzenia się, że zgłaszana niezgodność zrealizowanego zamówienia z umową rzeczywiście istnieje i uznać ją można za wadę.
-
Sklep nie ponosi odpowiedzialności za błędy w obsłudze zamówienia lub innych dyspozycji Klienta, powstałe wskutek przekazania przez Klienta błędnych danych
VIII. Zwrot należności Klientom.
-
Galeria Freta22 zwróci Zamawiającemu wpłacone kwoty na poczet zamówionych dzieł w terminie 14 dni od momentu zwrotnego przyjęcia przesyłki przez Galerię Freta22 pod warunkiem że dzieła dotarły do Galerii w stanie nieuszkodzonym i nienaruszonym.
-
Koszty zwrotu oraz za uszkodzenia powstałe podczas transportu dzieła zwracanego lub reklamowanego odpowiada Kupujący.
-
Jeżeli Klient dokonał płatności kartą płatniczą lub przelewem elektronicznym zwrot należności następuje na kartę kredytową lub rachunek bankowy, z którego nastąpiła płatność. W przypadku płatności przelewem tradycyjnym zwrot nastąpi na konto Klienta wskazane po uprzednim zapytaniu Sklepu i weryfikacji danych za uprzednią zgodą Klienta i wyłącznie na podstawie jego dyspozycji zostanie przekazana na rachunek bankowy Klienta.
-
Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedokonanie zwrotu należności lub jego opóźnienie, jeżeli nastąpiło to z powodu przekazania przez Klienta błędnych danych osobowych (imię, nazwisko, adres) lub błędnego numeru konta.
IX. Ochrona danych osobowych
-
Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. Nr 101 z 2002 r., poz. 926 z późn. zm.) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.
-
Administratorem danych osobowych jest sklep internetowy galeria freta22.pl
-
Poprzez wypełnienie przez Klienta formularza z danymi potrzebnymi do zawarcia umowy sprzedaży lub umowy o dzieło z Artystą, Klient wyraża zgodę na przechowywanie oraz przetwarzanie podanych danych osobowych przez Galerię wyłącznie do celów realizacji i rozliczenia umowy, w tym rozpatrzenia ewentualnej reklamacji.
-
Dane osobowe przekazane do Sklepu podawane są dobrowolnie, z tym jednak zastrzeżeniem, że niepodanie określonych danych uniemożliwia złożenie i realizację zamówienia klienta.
-
Klient może wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie od Sklepu materiałów reklamowo - promocyjnych, w tym biuletynu handlowego.
-
Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania w drodze wysłanego drogą elektroniczną oświadczenia na adres e-mail: info@galeriafreta22.pl
X. Własność intelektualna
-
Z wyjątkiem sytuacji dopuszczalnych przez prawo lub wynikających z uzyskania zgody z tytułu praw autorskich, jakiekolwiek powielanie obiektów jest bezwzględnie zabronione w tym zdjęć i opisów towarów.
XI. Wejście w życie i zmiany Regulaminu
-
Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie sklep internetowygaleriafreta22.pl
-
Niniejszy Regulamin może zostać zmieniony, a informacja o zmianach Regulaminu zostanie przesłana Klientom na adres email wskazany w zamówieniu na 14 dni przed wejściem w życie zmienionego Regulaminu.
-
Wszystkie zamówienia przyjęte przez internetowy sklep galeriafreta22.pl do realizacji przed dniem zmiany Regulaminu będą realizowane na podstawie regulaminu, który obowiązywał w dniu składania zamówienia przez Klienta.
-
W razie, gdy Klient nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie fretaart.pl w ciągu 14 dni od daty poinformowania o zmianie Regulaminu.
XII. Klauzula poufności.
-
Galeria zobowiązuje się do zachowania tajemnicy w zakresie przekazanych danych adresowych Klienta, które wykorzystywane będą wyłącznie w celu realizacji Zamówień oraz Sprzedaży.
-
Galeria zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy informacji, których ujawnienie mogłoby narazić Zamawiającego na szkodę. Zobowiązuje się zatem do zachowania poufności przekazywanych jej informacji na wszelkich nośnikach, bez względu na sposób przekazania.
-
Klienci zobowiązują się zachować w poufności wszelkie informacje otrzymane podczas negocjacji lub po podpisaniu umowy sprzedaży lub umowy o dzieło z Artystą.
-
Za informacje poufne nie uważa się informacji, które:
-
są dostępne publicznie z zastrzeżeniem, że nie stały się publicznie dostępne w wyniku naruszenia Regulaminu,
-
informacje pochodzące od Galerii lub Artysty, co do których Galeria lub Artysta wyrazili pisemną zgodę na ich ujawnienie.
-
-
Klienci będą zwolnieni z zachowania w tajemnicy informacji poufnych, jeżeli obowiązek ich ujawnienia wynika z obowiązujących przepisów prawa.
XIII. Postanowienia końcowe
- Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a Galerią Freta22 Anna Leszczyńska-Lewandowska.
-
Towary prezentowane na stronach Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
-
Sklep nie ponosi odpowiedzialności za błędy w obsłudze zamówienia lub innych dyspozycji Klienta, powstałe wskutek przekazania przez Klienta błędnych danych.
-
Sklep wykorzystuje pliki cookies do obserwacji sposobów użytkowania strony www.galeriafreta22.pl
Rodzaje plików cookie, z których korzysta Sklep to:
Cookies sesji - działają tylko podczas przeglądania stron serwisu umożliwiając tym samym prawidłowe ich funkcjonowanie, Cookies trwałych - pozostają na komputerze po odwiedzeniu strony galeriafreta22.pl. Cookies podmiotów zewnętrznych - umożliwiają dostosowanie wyświetlanej strony do preferencji Klienta. -
Wszelkie spory wynikłe w związku z realizowaniem zamówień pomiędzy sklepem internetowym Galeria Freta22 a Zamawiającym będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, wszelkie spory będą rozstrzygane przez sąd powszechny w Warszawie właściwy ze względu na siedzibę Galerii Freta22
-
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, a w szczególności Kodeksu Cywilnego, Ustawy o prawach konsumenta oraz przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
-
Opisy dzieł i ich zdjęcia pochodzą z bazy danych stanowiącej własność Galerii Freta22.
-
Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Wszelkie zmiany Regulaminu wchodzą w życie w terminie wskazanym przez Sklep nie krótszym niż 7 dni od daty udostępnienia ich na stronie www.galeriagrafikiiplakatu.pl. Zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmian do niniejszego Regulaminu są realizowane na podstawie zapisów obowiązujących w dniu złożenia zamówienia.
Załącznik nr 1, odstapienie od umowy